GÅR DET MOT VINTER?

Åhh, asså idag var nog den kallaste träningen jag någonsin har upplevt!
Jag tror att jag skulle bli till is innan jag kom hem, USCH!
Nu måste jag i alla fall berätta hur jag ska göra en sak!
Jag ska sluta äta allt sött!

-inget godis. *fast det har jag inte ätit på 9 månader :P
-Inga chips el. snacks
-inga bullar el. kakor *jag får äta pepparkakor & lussebullar på jul!
-inget extra sött till ex. fil & yoghurt. som sylt & honung.
-med mera!

Jag (&mimmi)
ska börja med detta från & med måndag 27/9-10
& hålla på fram till nyår. Vi ska se hur det går. Får väl hoppas på
det bästa, (vad som nu menas med det ;b ) 
Önska mig lycka till ;)
Puss&Kram

viiinteer (A


Kommentarer
Postat av: linnea dahleeen, din älsklingg !

jag vill också vara med på det löftet, får jag ? :D <3

älskar dig ! <3

2010-09-27 @ 00:48:51
Postat av: sofie

jaaa klart du får! bara lättare om det är flera mäd ;)

det börjar idag!! (L

2010-09-27 @ 12:04:54
Postat av: linnea dahleeen alsklinggg !

okaaj, gott ! alskar dig ! <3

2010-09-27 @ 23:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0