FÖRLÅT MIG MEN MIN DATOR ÄR SÖNDER IGEN.

Alltså förlåt mig men jag kan inte lägga över några bilder till datorn . . . .  det funkar inte med minneskortet & massa skit-.- det är hårddisken som är sönder tror jag så nu kan jag verken lägga in bilder från helgen eller dagens outfit som jag hade tänkt  . . .  FAN

Igår blev det ingen träning för mig för att någon skitunge hade bajsat i vattnet & NOWAY att jag hoppar i då ;b haha fyfan! jag åkte hem igen & istället så passade jag på att boka biljetter till Boden! Ska bli skitroligt att åka dit nu efter att jag inte har vart där på . . . va blir det?? 7 år kanske ;) Det var lite krångligt med biljetterna så ska kolla det idag igen så att jag får det bästa & att det funkar & så (Y                      Jag åker den 1 november tror jag det blir, måndagen i vecka 44. På kvällen med nattåg så lär ju vara framme typ 7 på morgonen eller nåt. (det tar 14 timmar) 

Ni får veta mera senare ;p Nu ska jag klä på mig ordentligt & fixa allt & sen till skoooolan . . . .  -.- 

Puss&Kram

haha, så liten jag var :P
Ulvön, sommar 09
aaw, bild från sommaren ;)
göteborg sommar/höst 2009 eller vår 2010 tror jag
Jonathan på donken typ tidigt -.-
Göteborg, sommar 2010
Sööta johanna!!!
Göteborg, sommar 2010
biber at Liseberg :)
Göteborg, sommar 2010

Mamma Ulliiiis!
Göteborg, sommar 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0