DET VAR BARA EN DRÖM.

Sitter i skolan nu & ska snart ha matte. Jag är faktiskt ganska bra på matte & det är ju bra, för det är ett av ämnena man inte får ta bort sina betyg på. Vi har inte haft ngt prov än men hoppas att jag kan lika bra då med :)

I natt drömde jag att Linnea kom hem till mig. Att hon skulle flytta hem bara för det var ngn hund som typ hade dött, men ändå!! Fatta vilken besvikelse det var att vakna, usch :(( Saknar den människan enormt! (L)

Linneaaaaaaaa, kom heeeem! 



Puss&&Kram

Kommentarer
Postat av: linneaaa dahleeen din älskling !

ohhh, vet du hur glad & ledsen jag blev när jag såg att du hade skrivit om mig i DIN blogg ! är sjukt glad att jag är med i bloggen :D

saknar dig gumman så oändligt mycket, du fattar inte asså ! men jag kommer hem om 10 månader och då kommer jag hem för gått !!!!!! <3

du älskad och saknad sofie andersson !!!! <3

2010-09-17 @ 15:14:06
Postat av: sofie

Linnea asså ska man gråta när mn pratar med sin älskade vän? NEJ. så det måste vara något fel här! Asså du fattar inte hur fruktansvärt hemskt det är & tomt. Det är något som saknas. Ååh, finns inte ord som räcker för att uttrycka allt jag vill säga till diig!!!



Kan bara säg 3 ord, dom räcker ganska långt.

Jag Älskar Dig!

2010-09-17 @ 22:30:06
URL: http://ssofiii.blogg.se/
Postat av: linnea dahleeen din alsklingg !

assa gumman du fattar inte hur mycket jag vill aka hem ! jag klarar inte detta langre ! saknar dig for mycket !!!! ;ooo det ar nagot som saknar i mitt hjarta, det ar du och alla mina underbara alskade vanner i sverige ! jag saknar dig sa otroligt mycket sofie anderson ! alskar dig otroligt mycket !!! <3

2010-09-18 @ 18:33:26
Postat av: sofie

LINNEA! jag vet att du klarar det för det måste du göra annars så finns du ju inte åt oss när du kommer hem!!! Asså jag älskar dig miin underbara ängel! <3

2010-09-21 @ 13:03:30
Postat av: linnea dahleeen, din älsklingg !

jag lovar att jag kommer komma hem ! saknar dig så oändligt mycket bara!!!

älskar dig ! <3

2010-09-27 @ 00:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0