DET ÄR JU IGENTLIGEN NÄRMARE VINTERN . . . .

Meeen jag hade sån lust att ha shorts så det blev det ändå. Jag vet att det typ är tre grader ute men ändå, fick sån lust att ha shorts & då tar jag det, annars kan jag ångra mig på vägen till skolan & då blir jag helt deprimerad & får ångest för att jag inte tog shortsen som jag bestämt mig för ;)
Haha, vilka problem man kan ha då ;)
Just nu skulle jag igentligen behövt stå vid spegeln & fixa mitt hår osv men nu sitter jag här ist . . .  inte direkt efter tidsplaneringen "/ haha jag följer aldrig något sånt som jag igentligen skulle behöva följa väldigt mycket!

Idag är det fotbollsträning efter skolan, ska väl bli nice. Är lite seg nu men kommer antagligen vakna till snart så blir träningen lite mer lockande :)

Nu är allt klart med Biljetterna (hoppas jag!)
åker den 1 nov och kommer fram den 2 nov halv 11 (yyy

Puss&Kram

Dessa shorts har jag idag!
med ett linne & en blus från ginatricot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0