DEEGIIT (L)

Iii skolan idag var det skoljogg! 
jag gick hela vägen för mitt knä men det var ändå bra.
Fick ju en promenad på 6,5 km ju!

När jag kom hem duschade jag direkt för jag var helt
äckligt varm & trött! När jag piggnat till lite så åt jag
spenat&kycklinggryta med pasta som mommo lagat
åt mig! Vi har ju prov imorgon så jag gick hem till
Mimmi & pluggade. Camilla var också där.

Efter någon timma pluggande gick jag hem & fixade mig,
bytte kläder & gick till ronja. Vi tog Cykeln till träningen
(jag skutsade Ronja) Jag kan ju inte träna för mitt knä
så jag tränade laget istället. Det blev styrketräning
& jag tror nog att dom flesta hatar mig nu ;b häähää :D

Det ösregnade också så jag blev gryymt blöt & kall.
Tror inte att jag vart så kall på väldigt länge! 
Jag frös ihjäl helt enkelt :) 
Jag & ronja cyklade snabbt hem & sen bytta jag kläder,
till tort & mysigt! Nu sitter jag i soffan & kollar
på IDOL, endel är ju jättebra medan man bara skrattar
åt resten att dom ens tror att dom är bra på att sjunga x)

Puss&Kram

Outfitten för stunden.
Vitt newbody linne/svarta mjukisar/Rasmus öisjacka :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0