DAAH TYPSIKT MIG -.-

SKOLAN. 

Sen var jag med Camilla. Vi skulle hem till mig & plugga för första gången
på höstterminen :(( men självklart har jag glömt nycklarna på morgonen
bara för jag försov mig lite grann. Så vi fick gå hem till Ronja en stund. Åt toast
& O'boy :D Gott! Sen kom min lillasyster hem så då kunde vi komma in. Vi pluggade
en stund & sen åt jag middag. Fiskpinnar & potatis ;b 

Mamma var gullig & körde mig till träningen idag så jag slapp ta bussen redan klockan 5 :)
TACK! men i alla fall skojj att träffa alla på simningen & idag var det syrapass BEN! jobbigt
&  jag kan lova att jag har ont i benen imorgon! hahaha men så äre. 

Nu är jag i alla fall hemma igen & har ätit lite grann. HAHAH känns typ som att det är det ända
jag skriver om att jag tränar & äter? säg till isf för det kanske inte är jätteroligt att läsa om:P
det är ju lixom något jag gör jämt & varje dag x) 
Men i alla fall.

När jag var nere i källaren så kollade jag upp på väggen. & vad sitter där? JO typ sveriges
största SPINDEL!!!! uuuuusch, jag hatar verkligen spindlar. den var så äckliig! blää
skrek på pappa som kom & tog bort den innan jag kunde gå förbi väggen :P jag ska
nog utrota spindlar när jag blir stor :D 

Nu sitter jag här framför datorn & chillar med lite goo musik :D 

asså jag känner att jag skriver väldigt långt nu, men det är så skönt att få
skriva av sig efter en hel dag :) <3

Puss&Kram


FYYYYYYYYFAAAAAAANNNN!!!!!!!!!!!!!!!!! FATTAR NI ATT JAG FICK
HJÄRTSTOPP ELLER. SÅ FRUKTANSVÄRT ÄCKLIGT. SÅNNA HÄR SAKER
BORDE INTE FÅ FINNAS! JAG HAR SPINDELFOBIIII. :O :O :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0