VINTERKYLA OCH FOTBOLL

Har suttit på Ullevi med Louise, Mimmi & Ronja nu i 90 minuter & sett på Gais :p fråga mig inte varför jag kollade p gais men vi fick biljetter & det var svinroligt så varför inte lixom? Vi satt tillslut med massa killar från Kärra & snackade, Gais förlorade med 1-0 (dom är som sagt inte så bra) & vi drog oss hemåt. Pappa hämtade oss vid det andra Ulleviet & körde oss hem.

Det är verkligen svinkallt ute nu & jag vet inte hur mke kläder jag hade på mig!?! fast jag frös i och för sig inte & det är ju väldigt bra! Haha, fast nu sitter jag inne & fryser? jag vet inte hur min kropp fungerar riktigt :p jag är nog fortfarande inte riktigt frisk. Jag blir ju anfådd så fort jag rör mig & jag har ont i mitt öra & är bara väldigt väldigt trött!
Juuuste mina bilder funkar inte just precis nu för min dator är så enormt seg så jag orkar inte sitta & vänta lixom. . . . jag vill ha min cappuccino nu! Såå ni får bilder imorgon när jag förhoppningsvis inte är lika trött & dålig. 
Imorgon börjar jag klockan
halvelva och slutar två!
Chill

Ha det bäst mina änglar!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0