UT MED DET GAMLA!

Sitter med en cappuccino nu & har just rensat fram lite grejer från min garderob & från vinden som jag ska sälja på kviberg ;b haha vad fattigt det låter men det är ju bättre att sälja än att slänga! Eller vad tycker ni?!

Har varit en seg kväll, men skön på samma gång! Är ganska trött nu så ska gå & lägga mig alldeles snart, även fast klockan inte är mycket & det är lördag. Men om ni ville veta så har jag ju inte haft sovmorgon på över två veckor så det skulle sitta fint med lite extra sömn i natt. 

Föresten så blir det kanske inte Liseberg imorgon, det beror på om det regnar & är kallt eller inte. Kallt kommer det i & för sig vara ändå men det måste ju inte regna & vara ännu kyligare, eller hur! 

Ska fylla på koppen igen & kolla runt på lite skor innan det blir nanadags.

Näää, Godnatt!
Puss&Kram

ett ord beskriver!
Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0