TISDAG "/

känns inte så bra asså. inget just nu.
Så Jag Ska Fixa Det.

Ligger i sängen & gosar efter en seg dag i skolan.
Tror att jag har haft feber idag, inte bra! Men hämtade mina saker hos mimmi efter skolan (sovit där) kollade klart på en film & sen gick jag hem & åt. Var inte hungrig över huvudtaget så åt knappt något heller. La mig i soffan & kollade på en till film :p
Sedan gick jag ner till min säng, vet inte varför men orkade inte sitta där uppe, tog några fula bleka bilder utan smink & aa ser helt sjuk ut ( eftersom jag är sjuk?) det är synd om mig!

Lyssnar på massa gamla låtar för att väcka gamla minnen, uuh. Vissa blir man bara helt glad av medan man typ vill gråta av vissa? Förstår inte hur musik kan betyda så enormt mycket!? Ah, jag skulle i alla fall inte klara mig utan musiken! 

Nästa steg blir en varm dusch & sedan en ännu varmare cappuccino! Det mår man bättre av, oftast i alla fall. Jag vill inte vara sjuk imorgon. Beror delvis på att jag inte vill missa massa saker i skolan, inte för att det är roligt på något sätt men det är bara jobbigt att komma efter om ni förstår vad jag menar!
Och sen missar jag träningen & kan inte träffa kompisar & bla bla bla . . .  .







Småsyskon kan vara goa ibland faktsiks!
Här är några av massa bilder i tog ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0