STAN!

Nu är jag hemma igen efter en enormt lång tur på stan!
Det ända jag gjorde var att gå runt & leta efter skor men
jag hittade inte ett ända par skor som jag tyckte var snygga!
Jag hatat att köpa skor!
Jag hittar aldrig några snygga, det tar typ 100 år
& sen är det typ försent ;b

Jag var i alla fall i stan med Hedda & vi tog en fika på espresso house. Idag blev det en varm choklad med grädde & scones. Mumsiigt, tycker bäst om mocca latte eller chailatte men man måste ju pröva lite ;)
Vi degade runt lite & kollade på modevisning av nästan alla affärer i nordstan, det var också jättegulliga barn som gick på catwalken! Haha, dom var ursöta! 

BTW, så spelade vi en rolig match i morse mot Jitex!
nice att träffa alla tjejer men det var svinkallt ;b

Ni får bilder senare om det funkar med min kamera!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0