STAN NÄSTA!

Nu har jag tränat klart mitt morgonpass! skönt. Nästa stepp blir Stan, ska försöka hitta lite olika saker.
bland annat; Skor, Jeans, Trosor, Present till Maja, Maskara, Foundation puder & lite annat nice!

Jag är helt hopplös när det gäller skor, kan aldrig hitta något jag vill ha! haha, kräsen om man säger så . . . . i alla fall i detta fallet! 

När jag är klar här i stan ska jag hem & fixa mig (det får antagligen gå fort )sen till Maja på fest, hon har fyllt år, har jag sagt det? aja, det har hon gjort i alla fall! Så diit ska jag & spendera min natt med massa skönt folk (y

Ooh shiiit nu måste jag fokusera mig på allt jag ska fixa idag! Haaa de gött igelkött? :s

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0