RÖRA

Jag måste upp & andas! Har nämligen drunknat i mina spanskaböcker! -.-
Har prov på onsdag, typ 140 glosor 6 texter verb & dess innehav tyyp.
uurkar inte, fattar inte, kan inte!
Herregud, har lagt ner väldigt mycket för mycket timmar på att plugga
BARA spanska idag, inte bra alls!

Lite roligare att plugga hos kompisar än hemma i alla fall, så förut pluggade
jag hemma hos Lina med henne & Jossan! Efter typ 2 timmar orkade jag
inte mera, haha som tur var avbröt klockan oss & vi var tvungna att springa
till bussen (y Träning jippie.
Lina den snälla människan åkte med mig ända ut till Askim & satt där & väntade
på mig ensam i två timmar, är man inte gullig då? (a) JO!
Det var syraträning & jag klarade nästan hela, sen dog jag typ! Nej, men jag
fick astma & mina lite egna anfall i . . . . . . .vissa vet höhö "/

Ookeyy, lämnade av Lina på vägen hem & sen hjälpte jag mamma med lite småsaker
innan det blev kvällsfika, *muums*

Lite om min dag, hänt massor men privat O.S.V.

Bjuder på lite egopicccccccs från helgen & nåra andra mä kanske?

Puss&Kram

P.S. det är en konstig människa på fejjan som typ pratar engelska & vill känna folk i Sverige? Fattar inte ett piss hehe, där har ni mig, kramiiiiis (L)

Kommentarer
Postat av: johanniis

myyyskväll !

2010-10-28 @ 19:03:40
URL: http://jjka.blogg.se/
Postat av: sofie

jaa!

2010-10-28 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0