pPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpP

Jag får ryck, alltid är det något det ska vara fel på! Nu handlar det återigen om min dumma dator som aldrig funkar 

som den ska! Väldigt irriterande! Okej det är inget stort problem men det är ändå jobbigt för det stör mig mke! 

Det är tangentbordet som laggar, det är en bokstav som typ har gått sönder, eller man måste trycka stenhårt för att

den ska funka, kan ni gissa vilken bokstav det är?

Rätt svar: P 

Har den blivit gammal eller vad är problemet. Det kunde ju varit typ Q Z X eller W som man inte använder så ofta, 

men nejnej nu ska det vara en vanlig bokstav så sofie stör sig extra mycket! åååååhhh flippar snart över alltså!


OKEJ, skämt å sido, lite överdrivet där kanske haha. Men jag blir faktiskt lite irriterad över att inget någonsin fungerar som det ska! rubriken var lite onödig att jag skrev sådär för det tog ju lite onög tid hehe, menmen!

PPPPPPPP på er allihopa!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0