IBLAND ÄR DE HELT SJUKA!

Småsyskon kan vara väldigt söta & snälla men ibland!!!!! :@ asså jag tror jag flippar över snart!
Nu har amalia grinat i typ en halvtimme för att hon inte fick följa med mamma ut& hämta tidningen?!?! seriöst, hon vet inte ens varför hon gråter längre? :s 

Amalia (i 30 min typ): jaaag viilll fööljaa määäd uutt!!!! mammaaaaa!!! jag viiiiilll!!!
det är det enda hon har sagt på hela tiden & jag fick ryck på henne:P haha så sa jag åt henne typ: Asså amalia var tyyyst, du vet inte ens varför du gråter längre!?!?!
haha & då blev hon först helt tyst & sen börja hon grina ännu högre, jaaaa perfekt (Y) -.-

nu har jag stängt in mig på mitt rum ist :P
SMÅSYSKON!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0