I GOT A FEELING!

Hahahahahahahahahah! hörde att det snöade uppe i boden typ!  GARV!
Här var det nämligen typ 18 grader i solen idag :D satt & myste med lovisa i typ en halvtimme när vi väntade på bussen, det var helt underbart, fick tillbaka värsta sommarkänslorna (a)

Är äntligen hemma igen efter en asball träning! goast! 
Sitter återigen i soffan med en cappuccino (y) blitt lite väl beroende om man säger så! 
Lyssnar på värsta gamla låten, paparazzi fast det är en liten kille som sjunger, asduktig är han! Killar som sjunger bra är ett himla + i kanten! 

Idag är jag så duktig att jag har bestämt mig för att jag ska sova minst 9 timmar i natt! det var verkligen längesen jag sov så länge så nu är det time for me to do that!
Problemet är väl bara att komma i säng . . . . men jag ska slita mig från allt nu & gå & lägga mig faktiskt! så ha det himla bäst så hörs vi efter min goa natt! 

Puss&Kram

Tyyp två av de första bilderna jag la upp på min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0