HERREGUD.

Vet inte vad som har hänt, alltså jag hinner aldrig blogga, förlåt, det blir väldigt segt utan uppdatering men massa saker kommer emellan hela tiden & just nu är det så sjukt mke jag måste tänka på . . ! + att jag har fått min MENS & det suuuger. ( jag är inte rolig när jag ha mens!) mensvärk i hela kroppen, träningsverk & slut på energi. 

Okejj, inlägget blir bara tråkigt om jag ska fortsätta att klaga när jag väl uppdaterar, förlåt igen. Men har kommit hem från en fredagsträning nu, hyffsta go & känner hur träningsvärken kommer närmare & närmare . . .  får se hur det blir att gå upp imorgon ;b När jag kom hem var det i alla fall middag direkt! Räkor & Kräftor! *muums
Fast när jag var mätt blev det genast tråkigt för det blir ingen utgång för mig idag . . . . tråkigt men sant! Ska nämligen upp på tävling imorgon, börjar halvåtta, men som tur är så är det bara i Mölndal så det är inte så långt att åka i alla fall!

Btw så är det fruktansvärt kallt ute nu, idag kan det knappast ha blivit mer än 5 grader på dagen, dum som man är gick jag ut i min skinnjacka klockan 8 imorse . . . inte så jättesmart, eller vad säger ni?
Nu blir det Vantar, Tjockishalsduk, Dunjackan & Uggs! 

Har också gjort klart mina byxor i skolan idag, ni ska få se bild på dom men inte nu för min kamera har laddat ut & jag har brallsen på mig ;) Föresten så har mina paket kommit idag, mamma var & hämtade ut dem åt mig! taackar! Kommer inte rktigt ihåg vad det var, minns ni? Tror det var typ ett par byxor en kofta och något mera.

Som sagt så ska jag tävla hela dagen imorgon så det lär inte bli någon vidare bra uppdatering, & på kvällen när jag kommer hem så har mormor 60-årskalas här . . . . . mååste nog stå ut med det också & inte gå ut imorgon heller, uuusch vill verkligen, jag blir så desperat av att bara vara hemma! måste ut & röra mig . . . .

Nu ska ni inte behöva dras med ett längre inlägg, om ni ens har orkat komma hit? aja, jag får nog hoppas på det bästa ändå (a) haha, nää men älckar er snyggingar <3

Puss&Kram



Och Grattis till Maja som fyller 14 idaaag!
Puss på dig älskliing (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0