HEMMA EFTER TRÄNING!

Sitter & kollar på något sjukt program på SVT1 typ I annelie! den e helt sick, hon är dum i huvvet & jag garvar åt den sjuka blyga idiotiska killen? Haha herregud. 

Idag var det syra på tränigen & jag har typ fortfarande inte fått mina lungor att kännas bra:P

Hahahah, idag efter skolan så gick jag, mimmi, andré & camilla till allum. Vi kollade lite efter skor till mig & sen gick vi till MAX. Jag löpte en kaffe, det är asäckligt tycker jag så hällde i typ massa mjölk & inte lite socker . . . . ;b <3 Då blev det typ ännu äckligare men jag drack typ upp hela ändå :s är man störd eller? :)

ja, som sagt så sitter jag i soffan & kollar teve nu, smsar lite granna & skriver på mitt NO-arbete. Det ska vara inlämnat på fredag men det ska någ gå bra!:)

kvällsfika cappuccino & ***** 
älskar min söta hundkopp som jag fick när jag var typ 10 år ;)

Kommentarer
Postat av: Awesome - Freddan :D

Har också haft en sån kopp :D = Owesome



Var tvungen att kommentera liksom :D

2010-10-12 @ 21:13:00
Postat av: sofie

dom är heta ;)

2010-10-15 @ 22:49:46
Postat av: Marcus

Haha..klockrent program! :D

2010-10-15 @ 23:45:20
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0