HEJ IGEN . . .

Jag vet att jag har haft den sämsta uppdateringen i helgen.
men det ha hänt massor verkligen, har haft grymt roligt & såå.
Det har hänt tråkiga saker med, inget jag skriver om här.

Skulle kunna skriva värsta romanen om hela helgen men jag
orkar inte, det har hänt så mke & jag är inte på blogg-humör
idag! FÖRLÅT MIG!

Nu så har jag endel plugg som jag ta tag i, MEN jag glömde
böckerna i skolan så jag har helt plötsligt inget plugg alls (y
Ska istället ta något grymt gott att äta, är enormt hungrig nu.
haha, har busat lite med maten idag . . . .ojj, inte bra där :P

Senare blir det träning i Askim & pappa ska köra mig så
jag slipper åka bussen i en timma idag, känns skönt för
jag hade nog somnat på bussen ungefär.

Ska se vidare på Top Modell också, 
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0