EFTER EN LÅNG DAG!

hejj, nu är jag här igen efter lite om & men . . . .

Vi slutade ett idag för våran lärare var sjuk & vi fick ingen vikare :D orkade inte åka hem så drog till Lina istället(yy
Pluggade llite där innan jag åkte vidare med bussen till tränigen. Fick skitont i magen & var helt depprimerad först men sen kom folk & pigga upp mig så då blev jag på humör igen! 

Åkte snabbt hem efter en lång träning, bestämde fort att jag skulle sova hos mimmi istället för hemma så fixade ihop mina saker  gick till min honeyboney! Nu sitter vi här & är sociala vänner (a eller nää ;b
VI ska snart se på film & myspysa, så typiskt oss vaa! 

kanske blir någon video från ikväll, men kommer inte blogga mera idag i alla fall!
sååå ni får ha det gött så hörs vi imorgon! ;D

Puss&Kram

oooold picture!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0