DET GÅR BRA NU KOMPIS DET GÅR BRA NU

Ååhejohå, då var vi halvvägs i packningen!
Ändå rätt skönt & det sista kommer nog gå fort ;) haha jag är verkligen inte snabb när det gäller sånt här men att packa & städa & sådant. Har i alla fall ätit middag nu, mamii gjorde världens goaste tacopaj, älskar det! Tack för go middag idag!

Har vart i affären också, köpte youghurt, bröd, en bulle, frukt & en dricka det är till tågresan.
Sen köpte jag tårtbottnar & grädde som ska vara till Ronjas tårta.
Och slutligen köpte jag en ny DEO - LdB och lite andra av deras varor! de är verkligen bra, bomullskuddar, sminkborttagningsmedel & två olika läppbalsam.

Ldb (L)
Min packning än så länge . . . . . <3
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0