BLIR EN BRA DAG.

Sååå skönt att få sova idag! chill (a 
Känner att det blir en bra dag idag! förutom att man är lite avis på sin syster som ska vara hemma från skolan! det vill jag också! men jag måste gå till skolan, annars blire ju inge bra?  Sitter & kollar på någon film som Clara har satt på, från när vi var i spanien 2004. Jag var pytteliiiten! aaw.

Första lektionen idag är gympa . . . .  alltid lika roligt på morgonen . . . . jaja, man vaknar ju i alla fall. dags att fortsätta på sin fackuppsats idag :@ usch, men det måste också göras, bättre att göra det i skolan än hemma;)

Jag ska åka med bussen om en halvtimme så ska nog gå & göra mig klar, men ni får ha det så bra så hörs vi sedan!
Puss&Kram

älskar min haaaalsduk (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0