1000 OCH EN NATT

Kom hem för 30 minuter sedan och då har jag bara hunnit äta och fixat inför mitt utvecklingssamtal som är imorgon! Jag har inte varit hemma någonting idag och jag hade inte ätit något sedan frukost typ, inte bra! Dessa senaste dagar har varit så enormt stressiga så jag tror jag, nää jag vet inte vad jag tror. USCH! jag tror inte någon skulle vilja leva mitt liv ens två dagar, det är sååå stressigt! Haha, typ hela mitt liv går ut på att skynda sig överallt! 

Har i alla fall varit på allum, 1000 & en natt. Det var REA i hela allum. 20% på allting i alla butiker! passa på passa på! Ni får se imorgon vad jag har köpt, hinner inte nu . . . . hehehe! BTW, så har vi ju också handlat present till Ronja som ska ha Maskeradfest på fredag! Niiiiiice, har nu äntligen kommit fram till vad jag ska vara, eftersom det jag tänkte först inte funkade! Gissa vad jag ska vara? (aa hihi. 

Ber om ursäkt igen & igen & igen för grymt dålig uppdatering!
men tyvärr så kommer det vara så denna veckan, det är fruktansvärt
helt sjukt fullt upp jag har! På tåget till Boden kommer jag kunna andas
och då kan jag blogga ordentligt! 

Puss&Kram

Vaad tror nii? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0