Vitt som snö

Heej bloggen ;)
Idag har jag faktiskt vart nästan HELA dagen i Torslanda med Simon & Emil.
Hade jättetrevligt, först var vi ute, sedan hemma hos Emil och kollade på teve & sedan tog vi en promenad i snön hem till Simon. Det snöade faktiskt jättemycket!

Haha, kan dock säga att dessa pojkar är lite knasiga ;)
OCH så fick vi gömma oss för grävlingar! Vi blev typ överfallna! :o
Skämt åsido, men Emil sprang från tre grävlingar igår och vi gick i samma skog idag såå lite scary var det allt!

Simon & Emil? Mm
Kolla röken när jag andas! = Kallt 


Okej, jag skulle fota simon när han kastade upp en snöboll, alltså så bollen var i luften, men det var så kallt så mina händer skakade & fingrarna var helt stela utan vantar. Här kommer några av alla mina failade kort. (lyckades dock inte med något )
Vad säger ni? Inte så lyckat va, Hehe (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0