Hej jag heter Sofie och jag är 14 år

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - nej.
Har du någon kille just nu?- Nej
Har du dumpat någon?- Sii, 
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - I guess "/
Vem kramade du senast? - Rasmus tror jag
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Verkligen inte!


SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Jag försöker i alla fall! 
Har du bra betyg?- VG-MVG, typ *duktig*
Har du fått göra om ett prov någongång? - Faktiskt inte!
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - ja!
Sköter du dej i skolan? - ja..
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Varje dag?
Haft mobilen på lektionstid? - Yäääss
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nope

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 6
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - ja
Trivs hemma? - Oftast i alla fall!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Ja,
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikit åt min mamma JA! Men inte slått henne, i alla fall inte seriöst
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Tror det
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Jaao

Vem betyder mest för dej i din familj? - Alla?
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Ja, verkligen


VÄNNER:
Du har vänner? -
ja! 
Du brukar vara med? -
Väldigt många olika!
Vem/vilka var du med sist? - Alla i skolan, men jag var hemma med Jossan senast
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja? Det är insidan som räknas
Är det okej att ha kill-kompisar? - Kan ibland vara lättare med killkompisar än tjejkompisar så JA verkligen!

Har du pussat någon av dina kompisar? - ja (:
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Absolut inte
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nej, det tror jag faktiskt inte

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Inte varje dag men, oftast.
Putar med läpparna på kort? - Ibland
Tar kort på dina bröst? - JAA, Fast nej!
Använder foundation på läpparna? - nej det gör inte jag! 
Super dej packad varje helg? - NEJ

Du plattar håret och har en typisk fjortisfrisyr - Jag plattar håret men har ingen "typisk" fjortisfrisyr

Ditt hår e knallblont? - Jag är brunett så nej

ALKOHOL:

Har druckit alkohol? - Ja,
När drack du alkohol senast? - Drack och drack? För några veckor sedan

Vem bjöd dej på alkohol? - Malin

Vad var det för sorts alkohol? - Vin
Brukar du dricka alkohol? - Nej, jag dricker inte
Har du druckit öl? - haha, jaa... 
Tycker du om öl? - Nej!

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? -
Nej
Vill du bli kriminell? - Nej
Varför gör du sånt här? - Det gör jag inte?
Vad är inte okej med att vara kriminell? - ?Ingenting
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Nej det skulle jag inte, jag orkar alltid gå hem! 
Har du suttit i fängelset? - Brukar göra det varje helg!
Vill du hamna i fängelset? - Oftast inte nej.

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Väldigt.
När grät du senast? - i lördags, eller natten mellan fredag och lördag
Du har gråtit över en kille? - ja!
Vem bråkade du senast med? Mamma, och av mina kompisar Lina








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0