Uppe med tuppen eller vadå?

Klockan halv sju var jag uppe. Tuppen vaknar väl inte förns vid typ sju? isf, var jag uppe före den :D
Jag kom på typ halvelva igår att ett arbete i SO skulle vara klart tills idag! Självklart var inte jag färdig så fick lite smått panik, dock orkade jag inte sätta mig med det på kvällen igår så jag gjorde det nu på morgonen. *duuktig*

Jag har fortfarande en kvart på mig och jag är nästan klar? Det betyder att jag var skitsnabb idag Sitter och lyssnar på skön musik nu, fast jag ska inte göra det så länge till. 

Idag blir det en toppendag även fast jag inte är riktig frisk Haha, ni får ha det så bäst så hörs vi senare!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0