UNG & BORTSKÄMD

Haha såg nyss ett program på SVT 1 Det hette Ung & Bortskämd.
Handlade om några ungdomar som var helt sjukt bortskämda av sina föräldrar & så skulle dessa ungdomar bo tillsammans i ett hus, städa, diska, laga mat, jobba, handla och göra alla vardagssysslor själva.

När man ser detta programmet kan man tro att människorna aldrig i sitt liv har rört sig ur fläcken! Det var helt sjukt hur deras föräldrar skämde bort dom! Jag vill nog allt att mina barn ska vara lite bortskämda, men det kan ju ligga på en hyffsat normal nivå ändå!

En lite rolig grej var att en av tjejerna som var med har gått i min mammas klass. Mamma jobbar som lärare och hade denna tjejen när hon var 11 år och gick i femte klass! Mamma sa att hon kände redan då att hennes föräldrar bara gjorde som dottern sa och hon fick allt hon ville! 
Hon hette Olga Isabelle tror jag :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0