TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN!

Tågresan gick jättebra, fick dock dela min kupé med två väldigt pratglada barn + deras mamma. Haha kan säga att jag hellre åkt helt ensam i 17 timmar ;)
Menmen.

Morfan mötte mig på stationen & körde mig hem. Fick nygräddad pannkaka till mat innan han körde mig vidare ner till lemmingvallen. Vi skulle nämligen sälja kakor & tandborstar för laget -.- jag tröttnade nästan direkt + att jag fick jätteont i ryggen :( Men fortsatte i alla fall i två timmar -.-

sedan gick vi hem till lina & åt fisk, faktiskt jättegott! Lina duschade & sedan sprang vi (som vanligt när det gäller oss två) till bussen. Vi hann i alla fall. Vi for hem till mig, & jag duschade & gjorde mig i ordning på 30 min!?! fantastiskt! hehe, 

Sedan tog vi bussen & for till Torslanda, mötte upp Simon på torget, eller vi fick vänta på han typ 30 minuter först ;) hehe, aja. Sen kom även Emil + någon som hette Niklas tror jag. Vi drog runt lite i Torslanda. Sedan hamnade vi på en Pizzeria :( inte bra inte bra . . . . . haha nä men. Hjälp mig att komma ihåg att jag ska ge pengar till Simon, jag glömde nämligen min plånbok hemma, hur jag nu lyckades med det


Rolig dag har jag haft idag ändå, även fast jag saknar Bodensarna hööhööö ;b 

Jag & gabbi på promenad till Marianne. SNÖ!

Min Älskliiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0