Start in the heaven and end in the hell

Kvällen började såhär! (The video) På topp! fortsättningen var bäst.
Maria, Mimmi, Louise, Malin och resten av alla i kyrkan! 
Film, musik, gudstjänst & fika! 

Dock slutar kvällen i helvettet! Usch, gråtit, suttit ute i snön, vart arg,
inte fattat någonting, sprungit hemifrån, slutat i min älsklings rum! 
Tack för att Ni finns (L)


Ska försöka sova bort detta nu, vet inte hur bra det funkar menmen. 
På morgonen imorgon ska jag duscha också, det kanske hjälper? Sen ska jag försöka få en bra dag! 
Har mina problem Privat. Men har också mina underbara vänner som alltid finns, spelar ingen roll om jag ringer dom klockan tre, ber dom komma ut klockan 12, de är alltid där!
Tack Mimmi & Louise för inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0