Sjukling "/

Idag har jag vart hemma HELA dagen för jag har vart sjuk. Ont i halsen + huvudvärk. Det är verkligen inte ofta jag stannar hemma på grund av sjukdom, men idag kunde jag inte låta bli! Tror dock inte jag missade så mycket ändå.

Hursom så har jag istället fixat en del design o.s.v till min blogg under dagen. Vet inte riktigt om jag är färdig än, eller jo jag vet att jag inte är färdig! Kämpar för att få det snyggt så att säga  Funderar också på en ny header, men det får vänta lite i så fall. Jag vet inte ens om jag vill ha en ny, känns bra med den jag har! 

Idag blir det inga bilder på mig, tillåter inte det när jag är sjuk. Det är privat! *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0