IM ON MY WAY

Sådär, nu har jag lämnat Göteborg och har en resa på 17½ timma framför mig (y)
känns la sådär trevligt när man är själv. I Örebro skulle det kliva på två stycken till som jag ska dela kupé med, undra vad det blir för skumma typer? ;) hehe
Jag har i alla fall lite saker som jag ska ta itu med nu på tåget.
Jag ska bland annat fixa mina naglar, göra klart Engelskan, BLOGGA, skriva över mina träningspass & vila.
En väldigt stor del av resan kommer ju vara på natten så jag kommer ju sova bort väldigt mycket av tiden, men det är väl lika bra, så himla mycket saker finns det ju inte att hitta på på ett tåg. Men nog ska jag fördriva tiden. Imorgon klockan 10.30 kommer jag vara framme och då är resan över
Jag har ju lite problem med att vara åksjuk och sådär men har tagit tabletter så jag ska nog klara mig. Jag överlevde båtresan till Gotland ju!

Min pappa kom hem med saker som jag behövde!
Gulligt verkligen!
Sminkborttagningsmedel för ögon
sminkborttgning för ansikte
Ansiktskräm
Nagelfil
Lypsyl som gör läpparna mjuk (y)
Ett annat extra lypsyl

Allt från Apoteket, endast därifrån jag kan köpa mina ansiktsprodukter, mitt ansikte är nämligen väldigt ömtåligt och tål inte produkter som är parfymerade med massa saker.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0