Helgen vecka 36

Lördag
Började dagen med en dusch hos Mimmi. Vi gjorde oss i ordning efter det för att hinna med bussen. Vi var uppe tidigt fast att det var lördag. Vi tog bussen vid kvart i tio redan. Dock kom inte bussen så vi gick ner till Österlyckan, på väg dit kom en plogmaskin som plogade vägen och sprutade upp hur mke äcklig svart snö som helst på oss!
Hursom så kom vi oss i alla fall iväg till Öisgården. Tyvärr förlorade ÖIS med 2-0 mot Brommapojkarna och vi frös ihjäl där vid kanten. På väg hem var vi trötta, kalla och ville bara hem.

Senare på kvällen skulle vi vara barnvakter, vi hade innan hyrt en film, Dear John. Allt gick bra hela kvällen ända tills klockan 12, då vaknade Amalia och spydde! På tapeten, över mig och över Mimmi, Jätte otrevligt men vad gör man, vi var ju barnvakter. Lina som har bacillskräck åkte hem :b När mamma och pappa kom lämnade vi över ansvaret och gick och la oss!

Söndag
Upp rätt så tidigt idag med, för Mimmi skulle träna! Vi åkte med henne till friskis och svettis. Jag kunde fortfarande inte träna för ja var förskyld och hade ont i halsen. Efter träningen bar det av till lemmingvallen. Vi skulle sälja kakor igen för att få pengar till klubben. Hemskt! jag frös ihjäl och önskade direkt att det skulle vara över. 

När det väl var slut åkte jag och Mimmi till Gamlestan för att lämna tillbaka filmen. Den jäkla 58 gick ju inte em förns efter en halv timme så vi tog en promenad ända till Ica.

På kvällen klippte jag mig och sedan var det sängen!

Måndag
Skolan
Hem och plugga med Jossan. Planera skidsemester! :D
Sedan bussen mot valhalla, inte träning idag utan möte istället.

Efter mötet tog jag en sväng med Solveig på stan. Trevligt verkligen. 
Nu på kvällen har jag duschat, ätit kvällsfika o.s.v


Puss&Kram
Kvällspromenad med Amalia
Plogbilen . . . .
Louise på väg hem . . .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0