DAG 4 & 5

5/11-10
Chilldag vare igår, fast tråkig med.
Sov typ bort hela förmiddagen för jag hade så fruktansvärt ont i magen . . . .  Men när jag väl kom igång så stekte jag ju plättar, åt inga för min mage gjorde så ont. Somnade i soffan istället :p senare när jag mådde bättre gick vi en tur på stan & handlade viktigheter + en tröja åt Ullis. När vi kom hemma packade vi om & drog oss till badhuset för typ 10000 gången denna veckan :p  Simmade & slappade lite. Väl hemma igen åt vi god middag & kollade på idol. Full lägenhet, Gabbi, Jag, Jonte, Linnea, Lovan, David, Sofia, Johanna & Bullen ;) myspyssnight.

6/11-10
Vaknade först vid 10 av gabbis klocka, hon fortsatte sova men jag gick upp. Lade mig i soffan tillsammans med Johanna & såg på morgonTV. Sedan skulle hon & Ullis fara till stallet men jag orkade inte följa så jag tog & chillade lite i soffan. 

När Gabbi vaknade blev det fart på huset. Kom snabbt på fötter & packade ihop ALLA mina saker (hoppas jag) gjorde mig iordning. smink, håret, kläder m.m.
Gabbi gjorde ett fotokollage till Henke som fyller 15 idag. Dit åkte vi när alla var iordninggjorda & klara.
Firade honom, tårta & lite sådär. Snabbt hem igen. Käkade lite lunch sa hejdå till Jonte som skulle till Luleå. Sen sprang jag & Gabbi på coop & handlade lite mat till tågresan. 

När vi kom tillbaka hade ju Jonte såklart åkt och vi hade inga nycklar -.- Fick vänta i trapphuset till Ullis kom med nyckel, fort in & hämta min packning & så skjutsade Ullis oss en bit påväg till Marianne. Men eftersom hon skulle tillbaka snabbt till stallet så fick vi gå en ganska bra bit. Det snöade enromt mycket & det var svinkallt.

Åt middag hos Marianne & fick även träffa Martin som var jättetrevlig!
Sedan var det dags att skynda till tåget. USCH! Fick hjälp med grejerna in på tåget, kramade & vinkade hejdå :(( inte alls roligt & nu är jag på tåget på väg att fara hem!

Det har verkligen vart en underbart rolig vecka med massa skojjiga händelser. .  .<3 :D 
Nu får det bara inte dröja 8-9 år innan jag far hit igen, näää jag ska hit när det har kommit massa snö & man kan åka skoter har jag bestämmt!
TACK!

(orkar inte lägga upp bilder här på bloggen förstår ni, men klicka in på min facebook så ligger alla bilder från veckan där!
Sofie Pluto Andersson )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0