DAG 2

3/11-10
Idag vart de en grymt chill dag! vi tog de bara lugnt och dega hela dagen. 

När jag vaknade på morgonen kollade Gabbi klart på remember me för hon & Jonte somnade på kvällen så jag såg klart själv :( hihi
När den filmen var slut började vi se på en till film, men minns inte vad den hette, men fin var den i alla fall.
Vi tog på ansiktsmask som var mjukgörande & djuprengörande, väldigt mysigt.
Sen låg vi i sängen & åt frukost & tog typ 1000 år på oss att komma upp. Väl uppe drog vi oss till solariet och solade. Väldigt avslappnande ;b MEN jag fick en vit fläck på ryggen :s inte alls roligt :P höhö. syns inte så mke men i alla fall.

Senare på kvällen åkte vi till deras morfar och åt pallt. Det var första gången för mig men det var faktiskt gott! Men det var enormt mättand! haha omg.

När vi kom hem, typ mitt i natten så gjorde vi frisyrer. Jag våfflade johannas hår och plattade Gabbis!
Haha sen var vi som sveriges barnungar jag, johanna & Gabbi. Vi stöörde Jonte & hans kompis, Wille tror jag det var, när dom skulle sova x) sen gick det ett tag & så somnade jag och johanna på samma madrass :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0