DAG 1

Hihi förlåt att jag inte uppdaterade mer på tåget men internetuppkopplingen slutade fungera sååå . . .

1/11-10
Väl framme så blev jag mött av två söta tjejer! Gabriella och Johanna!  Vi åkte med bil till deras lägenhet. Var där ett tag, sen gick Jag, Jonte & Gabbi till "stan" kan man kalla det så? :p haha, Boden är typ lika stort som Utby, och det är en stad;)
Vi kollade lite sen hem och åt lunch.  Gabbi skulle bowla med några kompisar så jag följde henne dit.

Är ju tvungen att träna fast att jag är här så vi gick en sväng till Simhallen, dock så tränade vi inte hela tiden, utan vi badade ett tag också, men det var väldigt roligt!  Väl hemma igen åt vi lasange till middag och kollade lite på TV. Min honeyboney ringde så jag pratade en stund med henne i tlf. Ullis skutsade oss till en butik där vi hyrde film som vi skulle se på kvällen. Bland annat så såg vi remember me. Den är sååå grymt bra! Grät som en gris fast att jag sett den flera gånger. 

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men träna lite ska vi nog i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0