BIO MED UNDERBARA!

It's bionight tonight!

yäääss, thats right! 
Om en stund ska jag åka in till stan med Camilla & Mimmi. Vi ska på bio & ha en riktig tjejkväll! Jag vet inte men kanske att vi skulle möta upp Louise också. Jag vet inte riktigt, men jag hoppas att vi ska det!

Först ska jag äta middag med familjen, utom mamma, hon jobbar sent. Jag tror pappa lagar någon pastarätt. *mums*

Sen ska jag fixa i ordning mig! Smink, kläder, hår & kropp (y) 
Puss&Kram

(kanske hinner en outfit innan jag går, annars blir det när jag kommer hem)




Kommentarer
Postat av: ming (y)

hahhaha vad är de där för bild ? :o <3

2010-11-15 @ 21:47:40
Postat av: sofie

jaadu milla, den är från färjelanda tror jag :b

2010-11-15 @ 22:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0