BARNVAKT

JomenTjena!
idag jobbar mamii & papii hela dagen så då får jag hjälpa till lite här hemma med de små barnen. MEN samtidigt måste jag ju fixa mina saker till i eftermiddag. Jag har bara lite saker kvar att fixa nu, hehe det låter som jag ska på värsta storsemestern men naaeeh inte riktigt. Ska vara borta tills på lördag, eller jag åker på lördag & kommer hem på söndag! 

Nu på morgonen har jag tagit en jättelång dusch & rakat benen, smörjt in mig & fixat mitt hår. Nu känner jag mig väldigt fräsch & början på dagen är verkligen toppen!

Alla andra håller på att spela wii, hihi det är faktiskt rätt roligt. Vi har flera olika spel så man kan variera & sådär, aja det va inte spel vi skulle prata om. Nu ska jag ta hand om diskmaskinen & sen ska jag klä på mig ordentligt!
Puss&Kram


Hittade några bilder som är tagna med min webcam, hihi!
Nyy profilbild på facebook på mig & Amalia!
Jag & Lina i början av sommaren tror jag, eller så var det förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0