BÄBIIIIIS

Första skoldagen efter lovet :( Scaaary! men det gick faktiskt bra(y) De har ändrat lite i vårat schema och sådär så idag slutade vi redan vid ett, väldigt skönt.

Jag tog bussen direkt till Torslanda för att hälsa på min Bäbiii! :D
Men innan jag träffa honom så kom Emil på bussen. Han åkte med mig till Simons skola. Mötte upp Simon och då var även, Felix, Pontus + 2 killar till och en tjej jag inte minns namnet på. Dom var i alla fall trevliga! ;)
Senare kom även Svampbob, roliig kille det där! Efter att ha pratat av mig och traskat runt lite lagom tog jag bussen in till stan.

Där mötte jag upp alla kompisar från simningen. Vi gick och spelade Bowling! Jag var faktiskt rätt så duktig, eller jag tycker det i alla fall (y)

Puss&Kram
Bäbiiii (L)
Sofie(L)tröjjaa

Bowling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0