värmer mig i sängen efter en regnig tur på stan!

Behöver ju inte skriva så mycket om skolan eftersom det är lika tråkigt nästan
varje dag. Idag var det skoldm i fotboll, det hände ju något speciellt i alla fall . . 

Efter skolan åkte jag in till stan & träffade min mormor, *haha* vi fikade på ett café & shoppade
lite grejer. Kom hem vid fyra & gick raka vägen till sängen för att värma mig! Jag var som
en isbit, usch vilket väder det har blivit alltså! <3
Nu ska jag upp & äta innan jag ska spela match :D roligt va? :)



Mina köp idag:
blommig blus/tunika: Rut m.fl 159:-
Vit tjocktröja: INTER Sport 250:-
Blommig väska: ?? 199:-
Plånbok: Calvin Klein 679:-



Kommentarer
Postat av: Lina :D

höhö, köpte du en plånbok för 800 kr ??? :o :o :o

rika människa ;P (L) puss <3

2010-05-29 @ 13:59:32
Postat av: Lina :D

Oj, 700 menade jag xd höhö, men de e mycket :P

puss

2010-05-29 @ 14:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0