Typiskt att det ska regna !

Bara för att vi skulle åka till Liseberg idag så var det självklart tvunget att börja regna & bli jättekallt ute!?!? Vi hade i alla fall ingen lust att åka dit om det var regnigt & sådär så vi var kvar i stan lite längre istället & sedan åkte vi hem. Jag köpte en till BH idag, & kollade på bikini som jag nog ska köpa en annan dag:)
På bussen hem träffade vi Ronjiiis och Emma,
aa då var det en vagn som stog där på bussen, & i där låg ett barn & sov antar jag, men i alla fall så kollade jag på vagnen & så ser jag att barnet är på väg att åka ut fast på baksidan av vagnen, haha jag fick världens skrattanfall i alla fall! <3
Där är hon på väg ut med huvudet!

____________________________________________________________________





Jag och min Mupp

Dagens outfit:
Blåa jens - Only
Grått Linne - Esprit lr nåt
Rosa Tjocktröja - stadium
Vita sockar - New body

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0