Träning är nog det bästa jag vet! Och annars skulle man vart tjock å så<3

Gööttt nu har jag tränat & duschat & det känns underbart skönt.
Såklart skärde jag mig på knät i duschen & det slutar aalrig blöda-.-
jaja, jag har ju satt på ett plåster :D i alla fall, vi fick reda på
lagen till cupen i helgen & när vi skulle spela & så. Det blev
väl ganska bra tycker jag :) det ska bli väldigt väldigt
roligt också, hoppas bara att mitt knä håller alla fem matcherna :P
Nu är det bara en dag kvar i skolan tills det blir låånghelg, göttans!
Imorgon ska jag spela Laserdom & jag kommer äga alla. fast ja vet inte
hur man gör, skit samma jag är ju bäst ändå :)

Dagens låt är i alla fall Hurtfull - Erik Hassle
Jag vet att detn är typ gammal, men bara för att jag & muppen är
som vi är så blev det såhär!<3
Ursäkta mina ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0