Söndag/kväll

Jaa, som sagt så var jag på IKEA efter att ja hade tränat i 2 timmar, jag känner
ändå att jag vill träna min mage! Det skulle vart nice (a)
Efter vi hade köpt allt vi skulle till mitt rum på IKEA så köpte jag glass, gott!
den var dessutom jättebillig, 10 kr för en strutglass (Y)
När jag kom hem åt jag kyckling & potatis, tyckte it att det var så
jättegott, jag tycker att det är lite äckligt att skära i en kycklingfilé & så!
haha, iaf sen skulle vårat lag ha match så pappa körde mejj till kviberg så
jag kunde kolla på den. Träffade Lina, Michelle & Nadia där.
( vi vann med 2-0 )

Efter Matchen så gick jag & Lina hem mot mig, jag kom på att bussen
skulle gå så vi sprang som galningar till den & hann precis in genom
dörrarna. Väl hemma så satte vi ihop näste hela min hyllaskåpmedlådor - grej
Vi åt mat & skulle sedan ut & träffa Alexandra & Jonte men vi orkade typ it
det blev så sent & så. Ist tjockade vi oss framför datan & buuusade ;D
Vi somnade ganska tidigt & sen var det upp till skolan, segt men sovmorgon
till halv 10 iaf :D  & gött att veta att det bara är skola tre dagar!
söötan sjäälv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0