Sofie har tränat & det känns fruktansvärt hemskt . . . . . . . . . . .

Nu har jag vart & tränat"/ . . . . . asså jag trodde att jag inte skulle känna av mitt
knä något under simträningen men tyvärr så gjorde jag ju det iaf . . . asså det gör
så J**** ont, helt sjuuukt! aa, okejj det går inte att förklara så det är onödigt att
ens försöka :P<3
Efter träningen gick jag raka vägen upp & gjorde iordning kvällsfika för jag var grymt
hungrig, & det var jättegott, <3

Nu ska jag prata med mamma om något som hon sa -.-
sen ska jag kolla teve & plugga:P JIPPII . . . . .

Min kvällsfika, macka med ost & gurka. Youghurt med K-special,
torkade hallon & jordgubbar & färsk melon.




Mimmi som pluggar, lilla nöörd<3 haha





Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan va gott det där såg ut.

Får väl prova,. MUMSSSS!! :D

2010-05-19 @ 18:42:46
URL: http://malinsofiaa.blogg.se/
Postat av: S,

det va gott sötnos!<3

2010-05-19 @ 21:20:29
URL: http://ssofiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0