snygga killar kommer högt på Gillalistan ;b

Igår var det ju Nordic! Fyfan va kul det var. Jag & Mimmi var där ett "tag" innan. . . haha nog var det lite tidigt:P
Tack till Mimmi, Malin (fjunis), Sandra, Natalie & Lovisafisa<3
Dansade hela kvällen med tjejerna & massa killar, snyggingar
som kommer högt på listan förihelvette! <3

I
dag sov jag läänge på morgonen, vaknade & var helt ensam hemma!
sköönt, satte mig vid teven & öppnade alla fönster för det var grymt
varmt & skönt ute (Y)  . . . . . senare så tog jag bussen till Lina. 
Hon har fått en ny säng, den är grymt stor &
rund skitcool! Vi
bakade en daimtårta & sedan badade vi i poolen (Y) Jag skulle
igentligen sova hos henne efter träningen & så men hennes
mamma var typ sur lr nåt  -.- :s så då gick jag hem, duschade
länge & nu myser jag i kvällsvärmen, puss (L)


Ser man att det är jag? (a)

Kommentarer
Postat av: SANA

OMMAAAAJGAD VA GULLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII (a<3

2010-06-01 @ 16:26:18
Postat av: S,

hahahaha, näää ;b

2010-06-06 @ 00:19:53
URL: http://ssofiii.blogg.se/
Postat av: S,

hahahaha, näää ;b

2010-06-06 @ 00:19:53
URL: http://ssofiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0