Skola, Mimmi, Baka, Träna, Äta, Sova!

Ah, det är så min dag ser ut idag. ^
OOOch klumpig som man är så glömmer man nycklarna hemma på morgonen

Idag var det ganska flum i skolan, Malin är bög så att ni vet! asså det är ganska viktig fakta :) i alla fall
så fick jag världens hostanfall på svenskan så jag var tvungen att gå ut, haha det var sjukt & mina ögon
började rinna som fan, vet inte varför, okej det kanske inte var så roligt att veta men så var det!

Efter skolan så skulle jag åka hem & baka
trodde jag men smidig som man är så glömde jag mina nycklar
hemma på morgonen för jag bytte väska . . . .  såklart var ingen hemma då när jag kom hem så jag gick till
Mimmi istället, tur att du bor så nära bby<3
Åt lite hemma hos mimmi & kollade på teve, sen ringde min syster & sa att hon hade nycklar så då gick jag &
mötte henne. Skyndade mig hem för att jag skulle hinna baka innan träningen. Jag hann, TUR

Åkte sedan till träningen, det var chill, förutom att jag typ stukade fingret i linan xd hur man nu lyckas med
det, fast jag lyckas ju med rätt så mycket så . . .
När jag kom hem åt jag raggarmunk & fläsk, låter helt sjukt men det är jättegott! det är som en sorts
pannkaka med potatismix i ;b

Nu sitter jag i min säng & väljer distanser till Nuss (en simtävling i Norrköping)

Min nya blus som jag hade på mig idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0