nu sitter man här i solen igen . . . .

. . . . & tänker skriva ganska kort om hela helgen, det har hänt mycket som ni vet
& jag har inte haft någon tid till datorn alls. *haha* 


Torsdag
Idag var vi med klassen på en ö, jag badade i havet för första gången på detta året :D
Kallt var det men skitsamma, vi åkte båt också, mysigt men gungigt . . . .
Vi var där hela långa dagen & kom inte hem förns vid femtiden då jag direkt åkte till
min lillasysters skola för dom hade någon speciell dag där, träffade några kompisar & sedan
drog jag & tränade.


Fredag
Det var en ganska kort dag i skolan & jag åkte sedan hem med Jossan för att baka.
Vi bakade 122 kakor, jag ska baka 1000 så det var ju en början iaf :P Senare kom mina
kusiner & så gick vi till mina andra kusiner för att äta middag, vi sjöng singstar hela kvällen
men det skulle jag nog inte ha gjort för jag var hes & hade ont i halsen, & efter att vi hade
sjungit så tappade jag rösten helt.


Lördag
Idag vaknade jag av att min söta familj & mina kusiner kom in & sjöng för mig, jättetrevligt!
Men dom mobbade mig bara för att jag inte kunde säga något, Stum heela dagen.
Sedan fick jag en god födelsedagsfrukost ;d haha. Det var verkligen underbart fint väder &
jag tillbringade mestadels av dagen utomhus, vi fixade hela dagen till släktkalaset som vi skulle
ha på kvällen, lika kul som vanligt -.- :D jag fick massa fina presenter t.ex : kläder, pengar,
makeupkurs, presentkort på smink, guldpass, armband m.m.
Tack också för alla fina Grattiskomentarer som jag har fått på facebook, mobilen & sådant <3 *hihi*


Söndag
Idag har jag varit nästan hela dagen med Alva, vi har gjort massa roliga saker.
Även idag var det underbart fint väder & vi var ute hela dagen. När kusinerna
sedan åkte hem la jag mig i solen & läste, det är tråkigt att läsa men boken är jättebra,
så då blir det ju lite roligare. . . . på kvällen träffade jag Mimmi & i åkte till Ica på 1 cykel,
det var dessutom ingen luft i däcken så det gick ju som det gick, vi träffade Jonathan &
Christopher också :D
Senare var vi ute på studsmattan & filmade, haha grymt kul & väldigt Oseriöst:P
Mimmi sov här också, myys<3



Måndag (idag)
Sovmorgon idag, & studiedag, hur skönt är inte det!? Jag & Mimmi började i alla fall
dagen med en god frukost i solen! sedan började vi rensa ut mitt gamla rum, det tog typ
2 timmar -.- vi hade tänkt att åka till stranden men det blev inte så eftersom jag skulle
hämta Amalia på dagis vid halv fyra -.- Vi tog istället en promenad till utby handel & köpte
glass, mums! Väl hemma igen så solade vi medans vi pluggade tills imorgon, det måste
ju också göras. Efter någon timme i solen så tog vi bussen till Amalia, vi gick hela vägen hem,
det tog 45 minuter, kan bero på att Amalia går väldigt långsamt, haha <3
Nu sitter jag här i solen & tänker inte göra så mycket mer idag. förutom att sola då ;D


Båtresan dit :)
badbevis!!<3
Mimmi & Max skyddar sig från fiskmåsar :P
Sötnosarna Malin & Tor <3
Emil                     Linn                      Fredrik
Malin & jag, malin den fjanten badade aldrig! bara till typ rumpan, det kallar inte jag BADA!
Jag, crazy efter badet ;b
Rasmus har någon legat på dejj ELLER? :p
Jag & Sebastian på vägen hem <3
*hihi*, Simon din lilla schtekare!<3
Jag blir något anfallen! & jävlar vilken min Albin fick till då:P
Haha, Mimmi lika söt som vanligt<3
Min nya tunika, fick den i födelsedagspresent! Gulligt va<3

Nu orkade jag inte med att lägga ut flera bilder! <3

Kommentarer
Postat av: melina

fan va snygg bikini du har (y)

2010-05-24 @ 21:55:45
URL: http://moamelina.blogg.se/
Postat av: S,

haha, tack:P<3

2010-05-25 @ 09:26:46
URL: http://ssofiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0