Nu blir det ju sommar på riktigt vafan ! <3

Idag kan man väl inte klaga på vädret eller? 30 grader, nu snackar vi sommar föriifan:)
Skolan var väl inte heller så farligt jobbig, matteprov på morgonen, hoppas att det gick bra:D
Det var revy idag också, en applåd till Malin som var modig & sjöng! duktig gumman!
http://malinsofiaa.blogg.se/
Revyn var väl rolig att lyssna på till en början men i slutet var det fan skitseegt-.- fast jag tyckte
ändå att det var lite dålig stil av dom som gick mitt i en låt:P<3
Sen då så kom såklart inte jag på bussen för att det var så fullt & jag kan inte trängas så bra:P
Jag, Mimmi, Milla & Linus gick iaf till Allum, det var gryymt varmt men ändå skönt:D
Träffade också Malin fortfort i allum innan jag åkte bussen hem, <3

Hemma provade jag mina nya bikinsar & låg ute & solade ett tag innan det var dags att åka till
träningen, det var jätterolig träning idag, förutom att jag fick krampattacker i mitt lår xd
Vi fick kladdkaka också för att Matilda har fyllt år:D
efter träningen åkte jag & köpte mat tills imorgon för vi ska till havet med skolan :P
( hoppas bara att det blir lika varmt som idag för jag har slagit vad om att jag ska bada )
Nu på kvällen har jag bara suttit ute på altanen i linne & shorts för det är så jäkla gött
väder, varmt är det också fortfarande !

Imorgon får man också liiiite sovmorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0