NU ÄR DET FREDAG OCH JAG SKA HA SKEETKUL I HELGEN BARA SÅ ATT ALLA VET DET!

Jag orkar inte skriva om dagen och så, men det har i alla fall hänt massa roliga saker & tråkiga. Jag känner mig jättetjock idag, jag åt typ 15 nuggets mä malin i bamba sen åt jag en kanelbulle, efter skolan hemma så ät jag en bit av kakan jag och Mimmi bakade igår och så har jag och mimmi bestämt att vi ska äta chokladepudding, asså jag får verkligen äta ordentligt imorgon så jag inte blir för tjock asså! <3
_____________________________________________________________________
Nu kollar jag på ghost whisper och ska snart göra mig iordning för jag ska in till stan och välja födelsedagspresent till mig:D ikv ska jag vara mä mimmi och vi får se vad vi hittar på, lovar att jag i alla fall ska lägga upp alla bilder som jag har lagt in på datorn nu:D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0