Lyckad dag (a) i alla fall nästan hela:P

Idag har jag tagit spruta på morgonen "/ jag tycker att jag var duktig faktiskt,
nu kan it jag få den dära cancern:D
Sen bar det av till helvettet men som ändå gick ganska fort, slutade vid
tjugo i 1, missade såklart bussen-.- då gick jag och Muppen till allum.
Vi hade skiitroligt som vanligt! asså ingen kan ha så roligt utav att bara gå?
Haha, det hade vi iaf, sen sjöng vi på busshållplatsen & skämde ut oss för
hela Göteborg, aja vem vill inte ha lite roligt ibland, då får man ta konsekvenserna
eller vad det heter :P
Sen på bussen snacka vi med nåra som brottades, coolingar asså! håll för näsan så
hör ni hur dom låter.
När vi kom hem var det dags att skriva på uppsatsen till svenskan som ska vara imorgon,
duktig som man är hade man inte ens börjat skriva, så den fick jag & Muppen sitta
med i typ 1 & en halv timme, nu är den nästan klar i alla fall:D
Nu har jag just ätit & ska strax dra till träningen, om det är någon som har lust
så ring mig, jag har faktiskt lust att prata i mob :D

Dagens cambilder  med pappas stora myströja! :D
nåra bilder funka it-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0