Lördag, börja i regn & sluta i "paradiset" ?

Började dagen med att spela match på kviberg, det var ÖSregn & jag var grymt blöt se.
Efter matchen så gick jag & Linnea hem till mig & åt lunch & försökte torka matchkläderna
så gott vi kunde till nästa match. Andra matchen var på den LERIGASTE planen på hela
kviberg! jag skojar inte, bild kommer nedanför! 
Hem & duscha, sedan gick jag & Camilla upp på kviberg igen för att hitta biljetter till
discot som var på kvällen, det blev lite krångligt att få biljetterna men det funkade tillslut.
Vi gick sedan hem till mig & hämtade mina kläder & mitt smink & så.
Vi åt & fixade oss hemma hos Camilla innan vi åkte in till stan.
I början verkade det it vara någon fart alls på detta stället men efter ett tag blev det
svinroligt! Dansade & så med världens snyggiiing! OMG, jag dööör <3
Puss på denna skojjiiiiiiiga dag! <3


Innan lermatchen, snyggt med en indieprick i pannan lr va dt heter :P


efter matchen. . . . ni ser själva!


Innan göteborgsdiscot :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0