Jag & Malin är lite knäppa i Huvvet tror jag! :P

Idag har det faktiskt vart ganska kul i skolan:P Jag slapp ju lite av lektionerna
& så, & det är ju alltid skojjigt:P Jag hade redovisningen i svenskan idag, tur
som fan att jag hann klart! höhö. 

På gympan var det askul:P asså Martina är så jobbig & ska alltid klaga
på oss, jag har tröttnat nååågot på det & slängde några "roliga" komentarer
hon fick damp på mejj! Aa, i alla fall, jag låg på Malin & hon har jättemjuk
rooooompa! varje gång hon fick sina skrattattacker för att ja sa något så hoppa
jag fan upp & ner som en sån där studsaboll!
Och sen då sa Martina(våran gympalärare): Asså ni vet att ni ska ha kläder efter väder
så om det regnar som det gör idag så ska ni ha kläder så ni kan vara ute i det!
Jag bah: Martina det är lugnt jag har simkläder, dom tål vatten!
Hahahahaha, asså jag hade min tröja från min simklubb på mig!!
Då hoppade jag upp & ner ännu mer kan jag säga:P<3




Dagens Outfit:
Svarta leggins - H&M
Rosa Tunika - O.N.L.Y
Turkos kofta - Bik Bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0